• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Wästgötafinans, kreditupplysning är Bisnode.

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 425
Mottagna reaktioner
13 486
Poäng
8 917
Hur många förfrågningar har du?
 

Floppen

V.I.P
Poäng: 477
Blev medlem
1 September 2018
Meddelanden
469
Mottagna reaktioner
363
Poäng
477
Fattar inte poängen att ansöka lån via Wästgötafinans med såna förutsättningar som du hade?!Varför ansökte du inte via Advisa/Lendo? Enligt mig skulle du få erbjudande vid 4% ränta!!!

Jag tänkte precis likadant, Milkyway hade lätt fått en ränta runt 4 % med sådana förutsättningar om han sökt via en förmedlare.
 
M

Milkyway

Gäst
Poäng: 0
Jag tänkte precis likadant, Milkyway hade lätt fått en ränta runt 4 % med sådana förutsättningar om han sökt via en förmedlare.

Jag sparar på mitt UC-betyg till ett bolån och Wästgöta syns inte på UC, således kunde jag ta detta lån för att skapa en buffert till min kontantinsats för lägenheten jag vill köpa nästa år i Stockholm, det kräver ju några tusenlappar i kontantinsats om man säger så.. :)
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 425
Mottagna reaktioner
13 486
Poäng
8 917
Jag sparar på mitt UC-betyg till ett bolån och Wästgöta syns inte på UC, således kunde jag ta detta lån för att skapa en buffert till min kontantinsats för lägenheten jag vill köpa nästa år i Stockholm, det kräver ju några tusenlappar i kontantinsats om man säger så.. :)

Smart!
Om inte Wästgöta börjar rapportera in till UC :d
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp